Traim vremuri complicate. Starea aceasta de pandemie a adus cu ea o multitudine de noi probleme si chiar a reusit sa le amplifice pe cele vechi. Pe toate planurile activitatii economice specialistii cauta normalitatea si actioneaza parghii pentru a tinde catre ea. Nu stim daca ne vom mai intoarce la starea dinaintea pandemiei dar, cert este ca vom merge spre mai bine chiar daca o perioada vom invata sa convietuim cu virusul. Indiferent cat de agitate sunt „apele” ce caracterizeaza situatia actuala, oamenii invata sa se adapteze si sa stapaneasca situatia. Oare am dat o definitie pentru „pricepere”? In domeniul pietrei naturale suntem invatati sa manevram principalele caracteristici ale pietrei decorative. Acestea sunt textura fetei, modelul, culoarea, structura rocii. Procesul prin care utilizam parametrii pietrei naturale este destinat sa asigure nu doar durabilitatea cladirilor si a structurilor, ci si expresivitatea lor arhitecturala. Urmarim ca lucrarea noastra sa posede caracteristici de rezistenta ridicate, o durata lunga de viata, si calitati decorative exprimate prin desen si culorare. Sigur, este nevoie de abilitate poate chiar de ceva similar unei chei magice care sa deschida calea catre succes la finalizarea lucrarii. Am mai adus aminte aici despre sursele de informare, pe care tu, beneficiar, este indicat sa le folosesti atunci cand faci primii pasi in domeniul pietrei naturale. Sunt cazuri in care persoanele care intra in showroom nu au incercat sa capete informatii despre piatra naturala. Nu aceasta este problema pentru ca avem disponibilitatea de a oferi aceste informatii. Problema se creeaza atunci cand posibilul client are o imagine asupra „fenomenului” creata de un meserias „bun la toate”. Tine atat de mult la imaginea gresit creata incat o transforma intr-un filtru nociv al discutiei noastre. Mai este doar un pas pana la solicitarea de oferte pentru lucruri imposibile. Uneori este foarte complicat sa abordezi problema si sa il faci pe beneficiar sa inteleaga ca sansele sa obtina o lucrare buna sunt minime, daca nu incearca sa asimileze cunostintele pe care i le punem la dispozitie. Nu vom oferta niciodata de dragul de a multumi clientul ca a plecat cu o hartie de la noi. Este greu de inteles faptul ca unele persoane nu apreciaza ca exista si oameni corecti, care vor sa le explice cum sa se fereasca de greseli. Nu inteleg ca aceste explicatii sunt lipsite de interse ascunse. Prin politica noastra de firma alocam multe resurse relatiei corecte cu un posibil client. De ce unii oameni au ajuns aici? De ce uita ca „Fuga de greseala duce la defect, daca-i lipsita de pricepere.” – citat clasic din Horatiu.