- Chiar daca nu ai tot ce iti doresti… -

Foto 2Conceptul nostru privind designul include ideea unui proces pentru dezvoltarea de solutii analizate si inovatoare, care incorporeaza cerintele functionale si estetice, bazate pe nevoile utilizatorului care a apelat la serviciile noastre. Bunul gust a fost, istoric, cel mai important factor in conceptia designului. Este ultimul din caracteristicile sociale ale comportamentului Foto 5acceptat: reguli, maniere si bunu gust. Gustul, care este inerent fiecarei fiinte umane in felul ei unic, a fost transformat treptat intr-un concept atins de o elita care avea un nivel ridicat de cultura si asa s-a ajuns la ceea ce acum numim „bunul gust”. Si bunul gust se poate cultiva … cateodata dar este nevoie de ceea ce modern numim „open mind„. Evident ca pentru noi este mult mai usor sa colaboram cu cei care sunt inzestrati cu ultima din caracteristicile sociale pe care le-am enumerat mai sus. Gustul a fost ceea ce a diferentiat, de multe ori, oamenii. Este ceea ce a catalizat creatia profesiei de Foto 6design in sine: gustul conduce dorinta, dorinta conduce productia. Designerul si-a insusit procesul de productie prin aducerea sensului propriu in lucrarile sale. Poate defini cine suntem si cum ar trebui sa ne comportam. Cert este ca incercam sa cultivam clientilor nostri, bunul gust dar, nu consideram ca trebuie sa fie o conditie pentru buna colaborare cu noi. In bolul inzestrarilor personale nu incap chiar toate. Asa ca exista si situatii care uneori par a fi mai diferite. Sunt clienti care au chiar inclinatii spre partea de design dar bugetul de care dispun este limitat. Altii care urmeaza sa frecventeze cursurile de bun gust dar care pot sa discute de buget fara sa puna prea des intrebarea: cat costa? Pentru noi toti clientii sunt importanti. Realizarea unor proiecte deosebite este o tinta permanenta si mentinem un echilibru in activitate pentru ca „In viata nu le poti avea pe toate. A sti la ce trebuie sa renunti da dovada cat de intelept esti.” – Mariana Simionescu